18.8.15

Skåne och Stockholm

Förra helgen var jag i Eket nere i Skåne och fick köra lite på ett block jag länge varit nyfiken på. Och trots 28 grader i skuggan lyckades jag göra de problemen jag helst ville göra. Jag var även en snabb dag till Brudberget i Stockholm för några helger sen och fick göra ett annat problem jag länge velat göra, "Supercool". Det var också en riktigt slibbig dag, men det var skönt att komma ut ändå.

Som vanligt står ju GoPro'n stadigt på sitt stativ och fångar mina härliga små rörelser upp för alla dessa utomordentliga små stenar.

3 comments:

Anonymous said...

Run the jewels asssss.

/Sammy D

Le Sydd said...

spaceig beta på Supercool. Du missar ju helt det obeghagliga jammet där det känns som att fingrarna ska brytas om man halkar av.

Jimmy said...

@LeSydd Ja, jag spanade in nån gammal betafilm med Anja först och det kändes bara galet, denna betan var nice och ofarlig för fingrarna ;)