5.4.13

En vår dag!

Idag var det vår dag. Vi åkte till Västervik och närmare bestämt Marstrand för att testa lyckan. Solen låg inte på ett dugg och det blåste som om vi var mitt på havet, igår klättrade jag i linne, vafan hände?
Nå, mitt mål var att försöka avsluta Pro2 och kanske klättra något problem till. Jag lyckades efter lite missar och klantigheter besegra kylan och problemet! Väldigt nöjd att äntligen få klättra denna pärla. Jocke och Norrland lyckades göra Sourze variant, starka grabbar. Jag och David fick också klättra klassikern Primitive.

Micke på "Soltecken"

Jocke på "Soltecken"

Vi flydde lite senare blåsten och åkte till Mommehål. Blocket var täckt i snö, med små undantag. Jag och David lyckades balansera oss upp på Illusion. Dock fick jag kliva ner på toppen av Nikita

Jocke på "Malc's sit"

David på "Illusion"

David på "Illusion"

No comments: