27.6.10

Sol och hård träning

Vi är mitt i sommaren och solen stå mitt på himlen varje dag, värmen är fin men klättring utomhus är väl nästan att glömma känns det som just nu. Idag hängde vi några timmar i Ågelsjön med lite lätt men trivsam DWS innan vi åkte in till hallen för ännu ett hårt träningspass.





Farmer boy!

Känns som jag är någorlunda tillbaka och igår byggde vi 3 mycket feta problem som ligger på vår övre gräns som vi nu kört på i 2 dagar utan att något blivit gjort, coolt.

 Klätterhallens lektyr

 Håller koll!

Det borde komma en kort film från Lillsjön i veckan, men vad vet jag.


3 comments:

Anonymous said...

Jimmy, du e sååå söt när du kramar tidningen, kan du inte krama fler tidningar? Snälla!!!
DanH

Jimmy said...

ÅÅÅ, DAN!!! Nu väcker du ideér och du vet att jag är en tänkare så passa dig, men fler tidningsbilder utlovas.

Anonymous said...

Yeees! Fan vad söt du är.
//DanH